SLEDUJTE NÁS NA



OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

provozovatele: Plenečky, Ilona Sochůrková

se sídlem: Pražského povstání 1642, 256 01  Benešov

IČO: 01273353   DIČ: 8251100561

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.plenecky.cz a www.plinecky.cz.

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky provozovatele Ilony Sochůrkové, se sídlem Pražského povstání 1642, 256 01 Benešov, identifikační číslo: 01273353, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.plenecky.cz a www.plinecky.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

Objednáním zboží objednavatel souhlasí s uvedenými podmínkami.

2. Objednávka a kupní smlouva

Objednávka v e-shopu nebo e-mailem je návrhem kupní smlouvy.

Kupní smlouva je uzavřená dodáním objednaného zboží.

Jako daňový doklad a  záruční list slouží zaslaná faktura, případně zjednodušený daňový doklad, zaslaný společně s objednávkou. Pokud požadujete fakturu, prosím, informujte nás.

3. Platební podmínky

Zboží je dodáváno pouze po připsání potvrzené částky na účet. V případě předchozí dohody lze zboží vyzvednout ve spřáteleném obchůdku v centru Benešova u Prahy oproti platbě v hotovosti, případně zaslat zboží na dobírku za příplatek.

4. Způsob dodání zboží

Způsob dodání zboží a cenu za přepravu si volí zákazník. Možnosti doručení zásilky:

  • Česká pošta, s. p.
    • Doporučené psaní 45,- Kč (zásilka do 500,- Kč a 5 cm na výšku)
    • Doporučený balíček 79,- Kč (zásilka do homotnosti cca 5 kg nad výšku 5 cm, doručení do 2-5 dnů)
    • Balík do ruky 99,- Kč (doručení druhý den po podání zásilky, zásilka pojištěna)
    • ZDARMA OD HODNOTY OBJEDNÁVKY 2 500,- Kč
    • ZA DOBÍRKU JE ÚČTOVÁN PŘÍPLATEK 40,- Kč k poštovnému
  • ZÁSILKOVNA
    • Balík (zásilka) do hodnoty 300,- Kč cena přepravy 55,- Kč
    • Balík (zásilka) od hodnoty 300,- Kč do 1 000,- Kč cena přepravy 35,- Kč
    • Balík (zásilka) od hodnoty 1 000,- Kč do hodnoty 1 400,- Kč cena přepravy 15,- Kč
    • ZDARMA OD HODNOTY OBJEDNÁVKY 1 400,- Kč.
    • Příplatek za dobírku 40,- Kč

 

Možnost osobního odběru v obchodě v centru Benešova u Prahy (více viz. kontakty).

Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku kupujícím vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů spojených s odesláním zboží.

Pokud kupující nepřevezme zásilku ve lhůtě určené přepravní společností a objednávka bude vrácena, je možné zaslat opakovaně v případě uhrazení nové částky za dopravu nebo vrátit částku po odečtení nákladů na dopravné a balné, které vzniklo prodávajícímu.


5. Způsob platby

Hotovost –
při osobním odběru zboží v obchůdku v Benešově u Prahy.

6. Dostupnost zboží
Zboží, které je zobrazeno jako zboží skladem, je dostupné a připraveno k odeslání. Ve výjimečných případech může dojít ke skladové chybě, o nedostupnosti zboží Vás budeme obratem informovat.


7. Reklamace

Na veškeré nabízené zboží se vztahují záruční pravidla dle Obchodního zákoníku. Poskytované záruky se nevztahují na poškození, způsobená nevhodným zacházením apod. O uznání záruky rozhoduje odborné pracoviště dodavatele, popřípadě výrobce.

8. Záruka

Standardní záruční lhůta na zboží je 24 měsíců, a to pouze na výrobky sloužící k běžnému, nekomerčnímu používání. Záruka se vztahuje na výrobní vady.

9. Zrušení objednávky

Od objednávky zboží je možné odstoupit do 12-ti hodin od odeslání objednávky, pokud se nejedná o zboží objednané na dobírku, které se expeduje obratem. Pro její zrušení nás kontaktujte, e-mailem, na ilona.sochurkova@seznam.cz.

10. Odstoupení od smlouvy

Při zakoupení zboží má kupující právo vrátit zboží bez udání důvodů do 14 dnů od jeho zakoupení resp. převzetí. Vrácené zboží musí být nepoužité. Částka za zboží bude poukázána zpět na účet kupujícího. Při vrácení zboží nás, prosím, kontaktujte, případně přiložte lístek s důvodem a číslo účtu pro vrácení částky.

Většina nabízeného zboží je "hygienického charakteru", prosím, zkoušejte přes jinou plenu nebo kalhotky. Není možné použít právo na vrácení u již použitého zboží.

11. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje, které zákazník poskytne pro obchodní transakci nebo pro registraci do obchodu, nebudou poskytovány třetím stranám a bude s nimi nakládáno dle příslušných zákonných ustanovení. Provozovatel Ilona Sochůrková je podle zákona 101/2000 Sb. § 16 registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů. 

12. Zasílání obchodních sdělení

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím nebo službami prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

13. Věrnostní slevy a slevové kupóny

K objednávkám nad 3 000,- Kč přikládáme slevový kupon ve výši 5 % na další nákup. Pokud zapomeneme kupon přiložit, prosím, kontaktujte nás.

Věrní zákazníci jsou zařazeni do "věrnostního klubu" se stálou slevou.

Tyto slevy nelze kombinovat s jinými slevovými akcemi a nelze slevy požadovat na již zlevněné zboží, přestože po přihlášení se sleva na zboží zobrazuje i u produktů ve slevě. Omlouváme se, ale neumíme to programově ošetřit. Ceny budou následně upraveny.

 
Objednáním zboží objednavatel souhlasí s výše uvedenými podmínkami.

 

 

 

 

 

Reklamační řád

V případě reklamace zboží, nás prosím, pokud je to možné, kontaktujte předem telefonicky nebo e-mailem s popisem vady, pokud zasíláte e-mailem, je dobré zaslat i fotodokumentaci. Urychlíte tím reklamační proces.


Kontaktní údaje:

Ilona Sochůrková

Telefon: + 420 732 755 480

e-mail: ilona.sochurkova@seznam.cz

 

Pražského povstání 1642

256 01 Benešov

IČ: 01273353


Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Při reklamaci je nutné uvést své kontaktní údaje a popis vady.


Kupující je povinen prokázat nákup zboží (dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Při zasílání zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, zboží musí být čisté a kompletní.

Reklamaci nelze uplatnit pokud došlo k běžnému opotřebení výrobku, nesprávnému používání nebo bylo poškození/vada způsobena kupujícím, jeho nesprávným zacházením, péčí o zboží

Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů ode dne převezetí předmětu reklamace. Prodávající o výsledku reklamace obratem vyrozumí spotřebitele.


Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.


Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

ZThmYjJhNG