S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

SLEDUJTE NÁS NA



OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Provozovatel: Plenečky, s.r.o.

se sídlem: Houškova 533/32, Východní Předměstí, 326 00 Plzeň

IČO: 08202397   DIČ: CZ08202397

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.plenecky.cz a www.plinecky.cz.

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky provozovatele Plenečky, s.r.o, se sídlem Houškova 533/32, Východní Předměstí, 326 00 Plzeň, identifikační číslo: 08202397, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.plenecky.cz a www.plinecky.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

Objednáním zboží objednavatel souhlasí s uvedenými podmínkami.

2. Objednávka a kupní smlouva

Objednávka v e-shopu nebo e-mailem je návrhem kupní smlouvy.

Kupní smlouva je uzavřená dodáním objednaného zboží.

Jako daňový doklad a záruční list slouží faktura, kterou zasíláme e-mailem. Pokud požadujete tištěnou fakturu, prosím, informujte nás.

3. Platební podmínky a možnosti platby

Zboží je dodáváno pouze po připsání potvrzené částky na účet při platbě převodem, nebo platební kartou. V případě předchozí dohody lze zboží vyzvednout v PLZNI na Slovanech (Houškova 32) a zaplatit v hotovosti. Kontaktujte nás prosím předem na e-mailu jana@plenecky.cz, nebo na telefonu 605284168.

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

4. Způsob dodání zboží

Způsob dodání zboží a cenu za přepravu si volí zákazník. Možnosti doručení zásilky:

 

  • DPD 
    • Doručení na adresu – cena přepravy 109 Kč
    • ZDARMA OD HODNOTY OBJEDNÁVKY 2 222 Kč

  • ZÁSILKOVNA

    • Zásilka na výdejní místo do hodnoty 1 110 Kč cena přepravy 79 Kč
    • Zásilka na výdejní místo od hodnoty 1 111 Kč do 2 221 Kč cena přepravy 49 Kč
    • ZDARMA OD HODNOTY OBJEDNÁVKY 2 222 Kč

  • ČESKÁ POŠTA, s. p.

    • Balík do Balíkovny 69 Kč, ZDARMA OD HODNOTY OBJEDNÁVKY 2 222 Kč
    • Doporučený dopis - EKONOMICKY 59 Kč (DORUČENÍ ZPRAVIDLA DO 2 PRACOVNÍCH DNŮ OD OBJEDNÁVKY - zásilka do 500 g, 5 cm na výšku a 500,- Kč)

 

  • OSOBNÍ ODBĚR

    • ZDARMA
    • Vždy pouze po dohodě - v PLZNI na Slovanech (Houškova 32). Kontaktujte nás prosím předem na e-mailu jana@plenecky.cz, nebo na telefonu 605284168 či 607107152.

    • Při osobním odběru je platba možná pouze v hotovosti.

Pokud kupující nepřevezme zásilku ve lhůtě určené přepravní společností a objednávka bude vrácena, je možné zaslat opakovaně v případě uhrazení nové částky za dopravu nebo vrátit částku po odečtení nákladů na dopravné a balné, které vzniklo prodávajícímu. 

 

5. Dostupnost zboží
Zboží, které je zobrazeno jako zboží skladem, je dostupné a připraveno k odeslání. Ve výjimečných případech může dojít ke skladové chybě, o nedostupnosti zboží Vás budeme obratem informovat.


6. Reklamace

Na veškeré nabízené zboží se vztahují záruční pravidla dle Obchodního zákoníku. Poskytované záruky se nevztahují na poškození, způsobená nevhodným zacházením apod. O uznání záruky rozhoduje odborné pracoviště dodavatele, popřípadě výrobce.

7. Záruka

Standardní záruční lhůta na zboží je 24 měsíců, a to pouze na výrobky sloužící k běžnému, nekomerčnímu používání. Záruka se vztahuje na výrobní vady.

8. Zrušení objednávky

Od objednávky zboží je možné odstoupit, dokud zboží neodešleme, tedy pokud se nejedná o zboží objednané na dobírku, nebo zboží zaplacené platební kartou, které se expeduje obratem. Pro její zrušení nás kontaktujte, e-mailem, na jana@plenecky.cz .

9. Odstoupení od smlouvy

9.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

9.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího jana@plenecky.cz.

9.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 9.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

9.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

9.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

9.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

9.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

9.8. V případě, že je odstoupeno spotřebitelem od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů, je prodejce oprávněn vrátit poštovné pouze ve výši nejlevnějšího nabízeného poštovného, které mohl zákazník k doručení své objednávky vybrat. Neznamená to však, že obchodník nemůže ze své vlastní vůle vrátit celé uhrazení poštovné zákazníkem, je-li vyšší, než nejnižší spotřebiteli nabídnuté

Většina nabízeného zboží je "hygienického charakteru", prosím, zkoušejte přes jinou plenu nebo kalhotky. Není možné použít právo na vrácení u již použitého zboží.

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

11. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje, které zákazník poskytne pro obchodní transakci nebo pro registraci do obchodu, nebudou poskytovány třetím stranám a bude s nimi nakládáno dle příslušných zákonných ustanovení. Provozovatel Plenečky, s.r.o. je podle zákona 101/2000 Sb. § 16 registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů. 

12. Zasílání obchodních sdělení

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím nebo službami prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

13. Věrnostní slevy a slevové kupóny

K objednávkám nad 3000,- Kč přikládáme slevový kupon ve výši 5 % na další nákup. Pokud zapomeneme kupon přiložit, prosím, kontaktujte nás.

Věrní zákazníci jsou zařazeni do "věrnostního klubu" se stálou slevou.

Tyto slevy nelze kombinovat s jinými slevovými akcemi a nelze slevy požadovat na již zlevněné zboží, přestože po přihlášení se sleva na zboží zobrazuje i u produktů ve slevě.  Prosím vyberte platbu převodem, nebo hotově, ceny budou následně upraveny.

 
Objednáním zboží objednavatel souhlasí s výše uvedenými podmínkami.

 

 

 

 

 

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Úvodní ustanovení

1. Tento reklamační řád je vystaven společností Plenečky, s.r.o. IČO: 08202397

Kontaktní údaje:
Jana Mrkvičková
Telefon: +420 605 284 168
e-mail: jana@plenecky.cz
Houškova 533/32
326 00 Plzeň
IČO: 08202397
DIČ: CZ08202397

2. Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi zákazníkem a Prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

II. Podmínky a způsob uplatnění reklamace

1. Zákazník může uplatnit reklamaci v Houškova 533/32, 326 00 Plzeň
2. Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, poštou na adrese Houškova 533/32, 326 00 Plzeň, nebo emailem na adrese jana@plenecky.cz. Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním dokladem Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nákupním či jiným podobným průkazním dokladem.
3. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
4. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (zejména vyhláška č. 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
5. Prodávající je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

III. Rozsah práv z vadného plnění

1. Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:
a. má zboží vlastnosti, které si Prodávající a zákazník ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b. se zboží hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
d. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
3. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození zákazníkem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
5. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 3.2 výše, může zákazník požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může zákazník požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady.
6. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má zákazník i právo od kupní smlouvy odstoupit.
7. Neodstoupí-li zákazník od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy zákazníkovi působilo značné obtíže.
8. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
9. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží (s výjimkou uvedenou v čl. 3.8 níže). To neplatí:
    a. u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
    b. na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nebo
    c. vyplývá-li to z povahy věci.
10. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo:
    a. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
    b. na odstranění vady opravou věci,
    c. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
    d. odstoupit od smlouvy.
11. Zákazník sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li zákazník své právo včas, má práva podle čl. 3.12 až 3.14.
12. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
13. Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou zboží n
ebo dodáním nového zboží; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.

14. Neodstraní-li Prodávající vadu zboží včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může zákazník požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu Prodávajícího.

IV. Závěrečná ustanovení

1. Reklamační řád byl vypracován ve smyslu občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
2. Reklamace se vyřizují v souladu s tímto reklamačním řádem, občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími příslušnými právními předpisy.
3. Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.10.2022.

V případě reklamace zboží, nás prosím, pokud je to možné, kontaktujte předem telefonicky nebo e-mailem s popisem vady, pokud zasíláte e-mailem, je dobré zaslat i fotodokumentaci. Urychlíte tím reklamační proces.

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Prosím, vytiskněte a vyplňte následující údaje:

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím, na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v souvislosti se zbožím, které jsem si objednal(a) na Vašem eshopu a které mi bylo dodáno dne ….

PRODÁVAJÍCÍ

Plenečky, s.r.o., Houškova 533/32,326 00 Plzeň
IČO: 08202397
Telefon: +420 605 284 168
e-mail: jana@plenecky.cz

KUPUJÍCÍ

Jméno a příjmení:
Adresa:
Email:
Telefon:
Číslo účtu:

ČÍSLO FAKTURY:

OZNAČENÍ ZBOŽÍ PRO VRÁCENÍ
Zboží
č.1

č.2

č.3

...

VAŠE DOPLŇUJÍCÍ POZNÁMKA K VRÁCENÍ:

 

Tímto Vás žádám o poukázání kupní ceny (vč. poštovného) ve výši ………..Kč na můj bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

Datum:
Podpis:

MDRiNmRi